GYIK
Gyakran ismételt kérdések
1, Ha online vagy faxon megrendelem a szolgáltatást, kapok a megrendelésről visszaigazolást?
Természetesen amennyiben megkapjuk az írásos foglalás (online vagy faxon) munkanapokon max. 2 óra, szabad-, pihenő- és ünnepnapon max. 4 órán belül küldünk részletes, minden információt tartalmazó visszaigazolást.
2, Mi a biztosíték, hogy a megrendelésem teljesül?
A megrendelés a visszaigazolást követően szerződésnek minősül, társaságunk hibájából eredő nem teljesítés esetén jogorvoslati lehetőség van.
3, Mikorra kell legkésőbb a repülőtérre érnem, hogy ne késsem le a gépet?
A reptéri utasfelvétel (check-in) a nemzetközi előírások alapján 40 perccel a gépindulás előtt bezár, utast már nem fogadnak. Ezért a megrendeléskor a reptérre érkezés idejét minimum 1,5 órával a gép indulása előttre kell megadni, csak ebben az esetben vállalunk felelősséget az időbeni felérkezésre. Ennél több idő is (Pl. 2 óra) megadható a rendeléskor.
4, Mi történik ha lekésem a gépet?
Ha a megrendeléskor helyes adatokat adott meg és társaságunk hibájából kési le a gépet, társaságunk kártérítési kötelezettséget vállal. Nem a társaságunk hibája: természeti katasztrófa (felhőszakadás, fakidőlés stb. miatti útlezárás), kikerülhetetlen forgalmi akadály (súlyos közúti baleset miatt lezárt közút, mely terelőúton sem kikerülhető).
5, A gépkocsiban lehet-e dohányozni, étkezni, italt fogyasztani?
A gépkocsiban tilos a dohányzás és az étkezés. Italt csak ásványvizet lehet fogyasztani. Amennyiben dohányozni szeretne vagy szendvicset kíván elfogyasztani, kérjük jelezze a gépkocsivezetőnek és egy rövid megállás erejéig a gépkocsin kívül van erre lehetőség.
6, Hogy kell rendezni a viteldíjat?
Többféleképpen is rendezhető a visszaigazolt viteldíj:
- előre irodánkban : Pécs Király utca 15. (hétköznap 09-18-ig, szombaton 10-14-ig)
- előre történő átutalással (csak céges megrendelés esetén lehetséges az utalásos fizetés)
- előre a honlapunkon található fizetős felületen keresztül
- a gépkocsivezetőnél készpénzben
- a gépkocsivezetőnél bankkártyával (megrendeléskor jelezni kell az igényt)
Megrendeléskor minden esetben meg kell adni a viteldíj fizetésének módját.
7, Mi a teendő, ha nem nyugtát, hanem elszámolásra ÁFA-s számlát szeretnék?
ÁFA-s számla igény eseté a megrendeléskor jelölje be a számla igényt és adja meg a számlázáshoz szükséges adatokat. A számlát a gépkocsivezető viszi magával.
8, Érkezéskor hogyan találom meg a gépkocsit, vagy a gépkocsivezetőt?
Minden érkező utast a gépkocsivezető névtáblával vár a terminálban az érkezési oldalon. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy esetenként egyszerre több terminálra érkezik uats, így a gépkocsivezető nem tud mindenhol jelen lenni. Amennyiben a tranzitváróból történő kilépéskor nem találja az Ön névtábláját, kérjük várakozzon a terminálon belül, a gépkocsivezető a lehető legrövidebb időn belül megkeresi Önt a névtáblával a terminálban. Ha 10-15 percnél többet várakozik és a gépkocsivezető nem jelentkezett még Önnél, kérjük hívja központi mobilszámunkat (20/9-420-037) felvilágosításért.
A gépkocsi kijelölt pakolóban van, így kérjük ne vágjon neki a gépkocsi megkeresésének, mert elkerülheti a gépkocsivezetőt.
9, Mi történik ha érkezéskor késik a gépem?
Nem kell aggódnia, minden esetben elhozzuk utasainkat, senkit nem hagyunk a reptéren. Amennyiben az Ön járatának késése kevesebb, mint 1,5 óra, úgy az Ön szállítására küldött gépkocsi megvárja Önt. Ha ennél több a késés, de Ön egyedüli utas azon a járaton a gépkocsi addig vár, amíg Ön megérkezik. Ebben az esetben várakozási díjat számolunk fel, mely a 1,5 órát követően 1.500,-Ft minden megkezdett órára. Ha nem egyedüli utas az adott járaton, a gépkocsi nem tud ennél többet várni, úgy a következő járatunk hozza Önt el a reptérről. Ez esetben kérjük, hogy hívja központi mobilszámunkat felvilágosításért.
10, Ha én nem pécsi vagyok, igénybe tudom-e venni a szolgáltatást?
A szolgáltatás bármely a megrendeléskor a menüben található helységből igénybe vehető. A viteldíj táblázatban feltüntetett árak pécsi indulásra és érkezésre vonatkoznak. Ha Ön máshonnan kíván utazni, úgy egy egyszeri kiállási díjat kell fizetni amiért a gépkocsi elmegy Önért az adott településre. Ennek költsége a viteldíj táblázatban megtalálható, vagy érdeklődésre szívesen megadjuk az adott település kiállási díját.
11, Mi a teendő ha külföldön kiderül, hogy a járatom érkezési időpontja megváltozott, más időpontban érkezem?
Ahogy ez kiderül, kérjük haladéktalanul értesítsen bennünket telefonon, SMS-ben a központi mobilszámunkra, vagy emailen.
12, Budapestre csak reptéri szállítást vállalnak vagy más úti cél is megoldható?
A reptéren kívül Budapestre hotelbe(-ből) vagy bármely megadott címre(-ről) vállalunk szállítást. A Bp.-i címre történő szálítás vagy kiállás esetén kiállási díjat kell fizetni, mely a címtől függően 2.500,-Ft vagy 3.500,-Ft egyszeri fix költség.
13, Melyik repterekre lehet önöknél szállítást kérni?
Bármelyik számba jöhető reptérre történhet a szállítás.
Budapest, Sármellék, Pogány, Bécs, Pozsony, Graz, Eszék, Zagrab
14, Két fős viteldíjat fizettem, de a gépkocsiban hatan utaztunk. Nem jár vissza díjkülönbözet?
A viteldíj táblázat két főtől kedvezményes viteldíjakat tartalmaz. A viteldíj az egy megrendelés keretében leadott utasszám alapján kerül visszaigazolásra és nem az alapján kerül megállapításra, hogy hányan utaznak a gépkocsiban.
Ha egy család vagy baráti társaság hat főre adja le a megrendelését, úgy ők a hat főre vonatkozó kedvezményes viteldíjat fizetik. Ha Ön két főre adta le megrendelését úgy Ön a két főre vonatkozó kedvezményes díjat fizeti, függetlenül attól, hogy esetleg hatan vagy nyolcan utaznak a kocsiban Önökkel együtt.
15, Utazási irodában is megrendelhető és befizethető a szolgáltatás?
Természetesen több utazási irodában megrendelhető a szolgáltatás. Az utazási irodákban befizetett szolgáltatáshoz a törzsutas kedvezmények nem vehetők igénybe.
16, Milyen feltételekkel tudom lemondani a szolgáltatást, ha valami közbejön és nem utazom vagy nem érkezem?
A megrendelt szolgáltatás az indulás előtt 3 nappal (72 órával) előbb díjmentesen lemondható. A 72 órán belül lemondott foglalás lemondási díja 5.000,-Ft/fő. Az utazás előtti 24 órán belüli lemondás esetén a megrendelés teljes értéke a lemondási díj, így ha már be van fizetve nem áll módunkban visszatéríteni, ha még nincs kifizetve, akkor be kell fizetni. Ha az utazás későbbre tolódik úgy 24 órával az eredeti időpont előtt díjmentesen át lehet foglalni későbbi időpontra.
17, Milyen kocsival fogok utazni?
A transzfereket személygépkocsikkal és mikrobuszokkal bonyolítjuk. Az utaslétszám dönti el, hogy az adott időpontban történő szállítást személygépkocsi vagy mikrobusz végzi, ez az utolsó órában is változhat, így előre nem tudjuk ezt megadni.
18, Megkaphatom-e a gépkocsivezető telefonszámát?
Mivel a gépkocsivezetők beosztása igen rugalmas, az utolsó órában is változhat, valamint a későbbi félreértések elkerülése érdekében nem adjuk meg egy gépkocsivezetőnek sem az elérhetőségét. Bármilyen kérdés vagy probléma vetődik fel központi mobilszámunk (20/9-420-037) éjjel-nappal elérhető.
19, Beszélnek-e a gépkocsivezetők idegen nyelvet?
A gépkocsivezetők csak korlátozott mértékben, a szükséges eligazodások és utastájékoztatások szintjéig beszélnek angolul vagy németül.
20, Van-e lehetőség háziállat szállítására?
Kutya, macska szállítására van lehetőség az utazási feltételekben meghatározott díj ellenében. Az állatot kizárólag a megfelelő ketrecben és csak a gépkocsi csomagtartójában lehet szállítani.
21, Ha előre kifizettem az egy fős magasabb viteldíjat mégis utazott más is a gépkocsiban, hol kapom vissza a viteldíj különbözetet?
Amennyiben társaságunknál fizette ki a díjat, a gépkocsivezető az utazáskor visszatéríti Önnek a különbözetet. Ha utazási irodában vagy más közvetítőnél fizette ki a díjat, úgy ott fizetik vissza a különbözetet, ahol befizette a díjat.
22, Ha oda-vissza utat rendelek ki kell-e fizetnem a visszaút költségét is előre?
A viteldíj táblázatban meghatározott oda-vissza kedvezményes viteldíjak csak abban az esetben érvényesek ha a megrendeléskor vagy legkésőbb az utazás megkezdésekor az oda-vissza út teljes viteldíja kiegyenlítésre kerül. Amennyiben csak az egyik utat fizeti ki, (tehát egy útra vonatkozó díjat) úgy a visszaúton szintén az egy útra vonatkozó díjat kell megfizetni, nem alkalmazható az oda-vissza kedvezményes tarifa.
23, Felmennék a reptérre a rokonaimat fogadni. Van-e erre lehetőség és milyen feltételekkel?
Természetesen van rá lehetőség. Az úgynevezett látogatói jegy igen kedvezményes 3.500,-Ft. Ennek feltétele, hogy Ön igazodik ahhoz a gépkocsihoz amelyik az Ön rokonaiért megy. Előfordulhat, hogy utasokat visz, így 2-3 órával előbb ér a reptérre, mint ahogy az Ön rokonai érkeznek. Csak abban az esetben tudjuk megadni ezt a kedvező díjat, ha Önön kívül még legalább két utas utazik a gépkocsiban. Visszafelé már a rokonaival együtt számolt kedvezményes viteldíjat (pl. 3 fős díj) kell megfizetni. A pontosítás az utazás előtti napon történik.